Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Pondělí - Pátek 9:00-17:00
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 991,00 Kč a máte dopravu ZDARMA

Doprava zdarma již od 2000 Kč | BikeForce.cz

 

  1. Úvod
  2. Výbava cyklisty
  3. Pulsmetr Sigma Onyx PRO - AKCE!

Pulsmetr Sigma Onyx PRO - AKCE!

Řada pulsmetru značky Sigma ONYX přináší nové standardy do měřičů tepové frekvence na trhu. Všechny modely Sigma Onyx mají intuitivní navigaci v menu,... celý popis
Dostupnost
Skladem 1 ks
Běžná cena
1 990 Kč
Ušetříte
1 000 Kč (50 % sleva)
990 Kč
818 Kč
bez DPH
ks
Výrobce:Sigma Sport
Kompletní specifikace

Řada pulsmetru značky Sigma ONYX přináší nové standardy do měřičů tepové frekvence na trhu. Všechny modely Sigma Onyx mají intuitivní navigaci v menu, rozmanité tréningové programy, trénink podle maximální tepové frekvence a digitální kódovaný přenos.

 

DIGITÁLNÍ KÓDOVANÝ PŘENOS = u všech ONYX modelů již rušení při tréninku ve skupině není možné!

Digitální, kódovaný přenos dat přináší absenci rušení při jízdě či cvičení ve skupině. Jednoduchá, intuitivní obsluha. Podsvícený displej. Vodovzdorný. Balení obsahuje: pulsmetr, hrudní pás se snímačem (vyměnitelná baterie), držák na řídítka a návod.

Hodnoty zobrazované při tréninku:
1. aktuální tepová frekvence (měřeno s přesností EKG)
2. grafické zobrazení zóny tepové frekvence (+ zvuková signalizace při překročení horní nebo dolní hranice zóny nebo při vstupu do ní)
3. aktuální tepová frekvence v % z maximální tepové frekvence
4. průměrná tepová frekvence
5. nejvyšší dosažená tepová frekvence
6. celkový tréninkový čas
7. spotřeba kalorií
8. čas
9. typ tréninku a zbývající čas

Tréninkové funkce:
1. intenzita tréninku může být určena v závislosti na max. TF nebo podle individuálního anaerobního prahu IAT (předpokladem pro tuto velmi přesnou metodu určení zón tréninku a výkonu je měření laktátu)
2. všeobecný trénink:
- trénink se 3 zónami TF (55-70%, 70-80% a 80-100% z max. TF nebo nastavené individuálně nebo nad/pod IAT), po tréninku možnost sledovat zotavení (záznam tepové frekvence v intervalech po 30 s po dobu 3 minut)
- okruhový trénink se 3 zónami TF (55-70%, 70-80% a 80-100% z max. TF nebo nastavené individuálně nebo nad/pod IAT), po tréninku možnost sledovat zotavení (záznam tepové frekvence v intervalech po 30 s po dobu 3 minut)
- maraton (55-70%, 70-80% a 80-100% z max. TF nebo nastavené individuálně nebo nad/pod IAT), možnost uložit data po každém kilometru a posledních 195 metrech, data jsou uložena i pro půlmaraton a čtvrtmaraton
3. 4 vytrvalostní tréninky:
- regenerační (30 min., 55-70% z max. TF nebo 70-80% IAT): vhodný pro aktivní regenerační trénink po náročných závodech nebo v sezónní přípravě, podporuje odvádění koncových protuktů látkové výměny po předcházejících tréninkových jednotkách, vytrénování metabolismu tuků, vhodný pro začátečníky či věčné začátečníky
- dlouhý (60 min., 55-70% z max. TF nebo 70-80% IAT): vycvičení metabolismu tuků, zlepšení kloubní a šlachové stability, zlepšení kapacity okysličení srdečního svalu a funkčních svalů při běhu, lepší příjem O2 a výdej CO2 prostřednictvím většího objemu krve a vyšší hustoty kapilár v plicích a tkáni, zlepšení maximální kapacity příjmu kyslíku (VO2max.)
- střední (5 min. při 55-70% z max. TF nebo 70-80% IAT, 50 min. při 70-80% z max. TF nebo 80-93% IAT, 5 min. při 55-70% z max. TF nebo 70-80% IAT): zlepšení kondice, zvýšení závodní rychlosti, zvětšení tepového objemu srdce, lepší příjem O2 a výdej CO2 prostřednictvím většího objemu krve a vyšší hustoty kapilár v plicích a tkáni, zlepšení maximální kapacity příjmu kyslíku (VO2max.)
- vlastní (čas a zónu lze nastavit libovolně)

4. 3 intervalové tréninky:
- extenzivní (rozcvičení 10 min. při 60-75% z max. TF nebo 80-93% IAT, interval 4 min při 85-90% z max. TF nebo 97-107% IAT, odpočinek do 70% z max. TF nebo 80% IAT, následuje další zátěžová fáze, zotavení 10 min. při 60-75% z max. TF nebo 80-93% IAT)
- intenzivní (rozcvičení 10 min. při 60-75% z max. TF nebo 80-93% IAT, interval 1 min. při alespoň 90% z max. TF nebo 107% IAT, odpočinek 30s nezávisle na míře snížení TF, následuje další zátěžová fáze, zotavení 10 min. při 60-75% z max. TF nebo 80-93% IAT)
- vlastní intervalový trénink (čas a zónu lze nastavit libovolně)

Funkce paměti:
1. celkové hodnoty za měsíc (až 12 měsíců), týden (až 12 týdnů), od resetu: počet tréninkových jednotek, celková a průměrná délka tréninkové jednotky, spotřeba kalorií
2. místo v paměti pro 7 tréninkových jednotek
3. všeobecný trénink:
- trénink se 3 zónami TF (datum, čas zahájení tréninkové jednotky, trvání tréninkové jednotky, průměrná a maximální srdeční frekvence, spotřeba kalorií, celkový čas strávený v zóně tepové frekvence nebo nad/pod IAT a jeho vyjádření v %, záznam zotavení)
- okruhový trénink se 3 zónami TF (datum, čas zahájení tréninkové jednotky, trvání tréninkové jednotky, průměrná a maximální srdeční frekvence, spotřeba kalorií, celkový čas strávený v zóně tepové frekvence nebo nad/pod IAT a jeho vyjádření v %, záznam zotavení, průměrný čas za okruh, nejrychlejší okruh, čas, průměrná a nejvyšší TF za okruh)
- maraton (datum, čas zahájení tréninkové jednotky, trvání tréninkové jednotky, průměrná a maximální srdeční frekvence, spotřeba kalorií, celkový čas strávený v zóně tepové frekvence nebo nad/pod IAT a jeho vyjádření v %, záznam zotavení, průměrný čas za km, nejrychlejší km a čas, průměrná a max. TF za každý kilometr)
4. vytrvalostní tréninky:
- datum, čas zahájení tréninkové jednotky, trvání tréninkové jednotky, průměrná a maximální srdeční frekvence, spotřeba kalorií, celkový čas strávený v zóně TF a jeho vyjádření v %, zotavení
5. intervalové tréninky:
- extenzivní (datum, čas zahájení tréninkové jednotky, trvání tréninkové jednotky, průměrná a maximální srdeční frekvence, spotřeba kalorií, čas odpočinku, dále info o všech intervalech a každém zvlášť, zotavení)
- intenzivní (datum, čas zahájení tréninkové jednotky, trvání tréninkové jednotky, průměrná a maximální srdeční frekvence, spotřeba kalorií, čas odpočinku, dále info o všech intervalech a každém zvlášť, zotavení)´
- vlastní intervalový trénink (datum, čas zahájení tréninkové jednotky, trvání tréninkové jednotky, průměrná a maximální srdeční frekvence, spotřeba kalorií, čas odpočinku, dále info o všech intervalech a každém zvlášť, zotavení)

Funkce hodinek:
1. čas (12/24)
2. datum
3. stopky (s přesností na 1/10 sekundy)
4. odpočítávání
5. alarm

Funkce nastavení:
1. osobní údaje pro výpočet maximální tepové frekvence
2. individuálně nastavitelná zóna tepové frekvence
3. volba z 5 jazyků (D, GB, F, ES, IT)
4. nastavení data a času
5. nastavení tónů
6. personalizace pomocí funkce ''Moje jméno''

Další vlastnosti:
1. intuitivní ovládání
2. podsvícení displeje
3. vodotěsný
4. indikátor stavu baterie
5. uchování nastavených hodnot při výměně baterie

Zboží zařazeno v kategoriích
Kde nás najdete
Kontakt
BikeForce.cz
Pondělí - Pátek 9:00-17:00
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz